צילום מגנטים ליום הולדת שנה

לקוחות ממליצים

צרו איתנו קשר

התינוק שלכם הגיע לגיל שנה, וזוהי חגיגה לכל המשפחה כולם שמחים שהתינוק הקטן גדל, והפך לפעוט, משום כך אתם רוצים לתעד את הרגעים המרגשים האלו. בוודאי אתם מחפשים מזכרת מיוחדת, שתישאר לכם לשנים רבות. אחת המזכרות הטובות ביותר היא מגנטים. המגנטים במידה, והם נעשים בצורה איכותית, ומצולמים על ידי צלם מקצועי יכולים להחזיק שנים רבות בלי שיהיה עליהם כתם אחד, לכן כדאי לכם לצלם את התינוק ואפילו צילומים משפחתיים כבוק מקצועי, ואז להדפיס מספר תמונות נבחרות כמגנטים.

להזמנת צילומי גיל שנה ועוד פנו לאתר הבוק המושלם

בנוסף לכך טרנד מעניין שמיובא מאמריקה הינו צילומי הסמאש קייק. צילומים אלו נעשים בגיל שנה, שבו התינוק כבר מבין ויכול לזוז בצורה יציבה בצילומים, ואלו מכינים עוגה בדרך כלל עוגת קרם מעוצבת או עוגה מבצק סוכר, ומלבישים את התינוק או התינוקת בבגדים התואמים לעוגה. בתמונה מעצבים רקע נפלא, המותאם בדיוק לצבעים של העוגה ולבגדי הילד, ולכן אז נותנים לתינוק להשתעשע עם העוגה, ולהתלכלך כאוות נפשו על סט הצילומים, וכמובן מתעדים כל רגע בסוף התהליך ניתן לצלם את הפעוט מלוכלך כולו מהעוגה, ומחייך ולהדפיס כמגנט לחוויה לכל החיים.

למה דווקא מגנטים?

במגנטים יש מגוון יתרונות:

  • צילום חופשי – הצלם המצלם את המגנטים מצלם את המגנטים באופן חופשי ויכול לקלוט פוזות מעניינות כאשר הוא מצלם בחופשיות.
  • לתפוס רגעים מקסימים – צלם המגנטים מצלם את התינוק בפוזות מיוחדות גם כאשר התינוק אינו שם לב לכך ולכן אין צורך לגרום לתינוק להיות מבוים דבר המקל על ההורים הצלם ועל התינוק גם יחד.
  • ניתן לקבל את התמונות בusb – בנוסף לבוק הצילומים של צילומי גיל שנה שנעשה לכם על ידי צלם מקצועי אתם מקבלים את כל התמונות שצולמו בסט  בעזרת usb  כך אתם יכולים לערוך את התמונות כרצונכם אחר כך.

כיצד בוחרים צלם מגנטים מקצועי?

  • מקצועיות – כדי לוודא שהצלם המגנטים מומחה בצילומי גיל שנה, ובעיקר מומחה בצילומי סמאש קייק כי צריך למצוא את הזמן שבו התינוק מוכן לצילומים אלו.
  • ציוד מקצועי – הצילום צריך להיות מקצועי ביותר, כדי שתמונות המגנטים יצאו מושלמות. הצילום צריך להיות על ידי מצלמת Full frame , מצלמות אלו הינו מצלמות יקרות יותר משום, שהן יכולות לצלם תמונות גם בתנאי תאורה חשוכים.
  • מדפסת תרמית – הקפידו על כך, שצלם המגנטים ידפיס את התמונות במדפסת תרמית, משום כך מדפסת זו מדפיסה את המגנטים בצורה מושלמת ואיכותית
  • גיבוי –  יש להקפיד כי לצלם מצלמת גיבוי למקרה של קלקול המצלמה.
Call Now Button